Varför startar jag denhär bloggen?

Hej!

Jag har öppnat denhär bloggen för att jag ska kunna skriva av mig, men det finns en anledning till det också. Jag kommer att vara anonym ett tag, allt beror på hur jag känner mig och hur jag mår.

I den här bloggen kommer jag att skriva om mitt liv, om mina känslor och hur det är att leva med ens mamma som har cancer.

Jag går första året på gymnasiet någonstans i stockholm. Varför jag vill vara anonym är för att många av min kompisar inte vet att jag har en mamma som är sjuk. Det känns också lite onödigt att berätta vem man är eftersom det spelar ingen roll vem man är, i alla fall inte i den här bloggen. Det jag kan avsölja är att jag är en tjej som bor någonstans i stockholm.

Jag har funderat länge på att starta en sådana blogg, men jag har aldrig haft lust. Varför ska jag dela med mig om mitt privata liv och mina tankar? (min tanke i början) men sen insåg jag att det kanske är lika bra att få skriva av sig någonstans när man mår så dåligt som jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0